tirsdag 30. mai 2017

En liten gutt, dåp


 Nå ble det en altfor lang bloggpause igjen, må virkelig prøve å skjerpe meg her.

Dette kortet ble laget til et dåpsbarn i 2016 da en av mine tanteunger fikk en liten gutt.
På grunn av mye reise og skole så er det ikke bare bloggingen som har vært dårlig det siste året. Jeg har heller ikke hatt mye srappetid, noe som gjenspeiler seg i forholdsvis enkle kort :-)

Jeg har brukt papir fra Papirdesign.
Dies rundt bildet er også fra Papirdesign, mens ballongene er dies fra Paper Smooches. 


På innsiden har jeg brukt dies fra Papirdesign øverst, begge stempler er også fra Papirdesign.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:





4 kommentarer:

  1. Kjempefint kort ♥
    Uteboden- arket er en favoritt! Og stemplene er faktisk fra Papirdesign de og ;) (PD 13784 Dåp)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign ♥
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-) Du har selvølgelig helt rett angående stemplene! Jeg måtte sjekke og har rettet på teksten nå, sånn kan det gå når stemplene er tatt ut av pakken og husken er dårlig :-)

      Slett
  2. Skjønt dåpskort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Synes slett ikke dette er enkelt, men veldig fint! Ikke lett å få tid til alt i en travel hverdag. Dagene raser avgårde for oss pensjonister også.

    Ønsker deg ei fin pinsehelg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)