fredag 10. mai 2013

Konfirmasjonskort til jente i lillatoner

Jeg har hatt noen bestillinger på konfirmasjonskort, noe som er hyggelig for da har jeg god unnskyldning til å kose meg på scrapperommet :-)
 
Jeg kan jo ikke legge ut kortene til de som ikke er konfirmert ennå, men denne jenta har blitt konfirmert i går så da kan jeg vise det :-)
 
Jeg har laget et brettekort med tag inni, det har sikkert et navn men det husker jeg ikke..
Pyntepapiret er fra Papirdesign, og jeg har brukt det samme arket med baksiden på tagen.
 
Jeg har brukt dies fra Memory Box til sommerfugl, swirl og blomsterkrans. Labelen er fra Die-namics og en av de aller mest brukte for tiden. Pynten er blomster fra WOC, litt perler/perletråd og charms, samt litt blonde.
 
Motivet er faktisk noe jeg fant på nettet -, og er fargelagt med Copic markers.
 
Link til hvor jeg fant motivet sammen med flere andre som jeg har brukt:
 

Tagen inni har jeg øverst et stempel fra Kort og godt, mens teksten er et stempel som jeg ikke husker hvor jeg kjøpte.. det er iallfall mitt favorittdikt til konfirmanter.
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Håper på blå himmel hele helga :-)
 
 


12 kommentarer:

  1. Nydelig konfirmasjons kort, Lekre farger og fargelegging. Hilsen Anne-Elisabeth

    SvarSlett
  2. Vil tro dette kortet skilte seg ut i bunken! Nydelig!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så fint! Moro med disse bretteteknikkene, skiller enda mer ut i forhold til de andre kortene. Tipper mange studerte dette i konfirmasjonen :)

    Kos deg masse, så krysser vi fingrene for skyfri himmel :)

    Klem fra Cathrine :)

    SvarSlett
  4. Nydelig konfirmasjons kort. Herlige farger og hu jenta er så fint farga. Klem synnøve

    SvarSlett
  5. Nice card and I like your stamp. Fantastic. Thanks for joining us at the DDCC challenge. Hope to see more of your work. Marijke.

    SvarSlett
  6. What a beautiful creation for this week's "Lace" challenge. The image,colors and design are beautiful. Good Luck and we hope to see you back again for our next challenge! xxx Ann Marie

    SvarSlett
  7. Nydelig kort og herlige detaljer. Motivet var kjempfint og som vanlig flott fargelagt Lena.
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til
    klem fra Jill

    SvarSlett
  8. This is a very nice card - love the shape and folding! :)
    Have a nice day!

    SvarSlett
  9. Herlig kort, nydelig motiv som er lekkert fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos CMN.

    SvarSlett
  10. Nydelig kort med et lekkert oppsett :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  11. Nyyyydelig! Som vanlig et gjennomført lekkert kort fra deg :) :) Heier på deg i utfordringene du deltar på!!!

    SvarSlett
  12. Tusen takk for nydelig bidrag, og takk for at du scrapper med oss Papirdokker♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)