fredag 21. september 2012

Dåpskort til tvilling gutter nr 2

 Her er det andre kortet til tvillingene og dette kortet valgte jeg å ikke bruke motiv, men bare masse lyseblått, blomster og hjerter. Syntes det ble søtt, men rent.
 
Jeg har brukt kartong fra Bazzill og pyntepapir fra Papirgleder. Hjertene er stanset ut med Cheeri Linn og hjørneswirlene er Memory box. Pyntepapiret er stanset ut med Go Kreate dies. Rosene er fra "I am roses", hjertene er kjøpt på Black design. Små stjernecharms fra Unik Hobby, raindrops fra Nordlys hobby og perler fra Kuttut. Jeg har skrevet navn på guttene på pc og printet ut, i hver ende av banderne har jeg brukt brads som ser ut som små sølvknapper.
Til slutt har jeg brukt Star dust på rosene og swirlene.
 
 
 
 
Babysøtt :-)
 


Inne i kortet har jeg brukt samme ramme dies som på forsiden - Go Kreate,
på venstre side har jeg brukt Spellbinder dies til diktet som er et stempel fra Anka design.
 



Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
Papirdokkene - knapper (håper det blir godkjent selv om det bare er liksom-knapper:-))
 
God helg!


15 kommentarer:

  1. Enig med deg, kortet ble kjempesøtt. Det andre dåpskortet du har laget var også flott :))
    God helg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpskort :-) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Wow just stunning!!! So many gorgeous details...absolutely beautiful work lena :)

    SvarSlett
  4. Bare helt nydelig! Lekkert løsning med de to hjertene :) Det forrige ble også kjempesøtt :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort:) nydelige hjerter!

    SvarSlett
  6. Nydelig dåpskort, Lena.. ble skikkelig babysøtt og fint :)

    SvarSlett
  7. Oi for et nydelig babykort. Jeg lkte veldig godt de sølvhjertene.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene, og lykke til.

    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Wauw sikke et smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  9. waww hvor er den bare smuk

    Tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    DT Sanne

    SvarSlett
  10. Ååååh, dette var lekkert !!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  11. Those flowers are beautiful, thanks for sharing it with us at Dutch Dare.

    Hugs Helen DT xx

    SvarSlett
  12. Nydelig! Liker kombinasjonene dine så godt!!!

    SvarSlett
  13. Every weekend i used to go to see this website, for the reason that i want enjoyment, for the
    reason that this this site conations truly good funny
    information too.

    My blog :: Asian outcall massage London ()

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)