torsdag 26. januar 2017

Babystrikk

Her er en body jeg strikket på forsommeren, den ble gitt i barselgave til en av mine nevøers guttebaby.
Mønsteret er fra Dale og jeg fant den som gratisoppskrift på en nettside.


Denne kjappstrikka drakten ble gitt til samme guttebaby, men den ble en del mindre enn forventet så da tok jeg den tilbake og ga den til en annen liten guttebaby født i august. Denne  gangen var det en av mine nieser som fikk sin tredje baby. Mønsteret er fra Paela, og jeg har strikket en ny i samme farge til han som først skulle ha den. Jeg fant ut at jeg faktisk må bruke pinnenr 5 for at jeg skal få riktig størrelse og for at den skal bli "løs" nok.


Dresss nummer 2.



2 kommentarer:

  1. Kjekt med babystrikk! Når det kommer på , blir det perfekt nesten bestandig. Liker så godt den kjappstrikka drakta, men har ikke strikka den. Lekker den bodyen også!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)