onsdag 8. juni 2016

Bror fyller 50 år

Den 4. mars fylte en av mine brødre 50 år, og familien hadde ordnet overraskelse-bursdag til ham :-)

Her er ett av kortene jeg laget i den anledningen.

Jeg digger Papirdesigns natur-papir. De passer så godt til naturbilder når man ønsker å bruke det på kortene. Dette bildet har jeg tatt av ham for et par år siden da vi var på fiske i Alta-elva. Som dere ser så var han svært fornøyd med fangsten, og det var flere enn han som kunne juble over en flott Altalaks de to døgnene vi var på Mikkeli :-)


Jeg har brukt dies fra Sizzix til rosetten, negativen og metall fra Tim Holtz.


Dies fra La la land crafts, og litt småpynt fra diverse.


Rammene er stanset ut i dies fra Spellbinders.
Ordtaket til venstre er noe jeg husker jeg lånte stempel fra en scrappevenninne en gang, men denne gangen måtte jeg lage det på pc. Nederst har jeg brukt Wasi-tape, husker ikke hvor jeg kjøpte det.


Kortet melder jeg på følgende utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Skikkelig fint bursdagskort! Sikkert mye arbeid, men det må være stas å få og kjekt å gi!

    God torsdagskveld sørfra

    SvarSlett
  2. For en fangst - og skikkelig flott naturpreget kort.
    Takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett
  3. Lekkert og gjennomført kort.
    Du har fått en fin helhet i kortet med bildet og de ulike detaljene.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Eg bare digger tremønsterark, bruken av mønsterark var bare så utrulig tøft. Ark, pynt og bilde var bare så flott sammen! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Sommer. DT Monica

    SvarSlett
  5. Kjempeflott mannekort, med mange stilige detaljer.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  6. Dette var et ordentlig stilig kort! Jeg digget bakgrunnen din og bildet av din bror (regner med at det er din bror...) var veldig artig, det fikk meg til å smile :) Tusen takk for at du var med i juni-utfordringen hos Hjerteboden!
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett
  7. Kjempestilig kort, herlig gjennomført i stilen og detaljene. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)