mandag 25. januar 2016

Bursdagskort til 16-åring. shakerkort

Her er et bursdagskort til Johanne som blir 16 år nå i januar.
Jeg ble inspirert av Ett Trykk til å prøve meg på shakerkort, eller ristekort som det heter på norsk. 
Det var gøy å teste ut dette, og jeg har allerede planlagt flere i litt friskere farger. 

Jeg brukte et bilde jeg tok av henne da hun ble konfirmert i fjor, og jeg skrev det ut i sort/hvit.

Jeg har brukt bokstav-dies fra Papirdesign (tekst), KaBoks (bokstaver) og Spellbinders.
Chipboard fra Storyteller som jeg har malt med sølvfarget akrylmaling. 

Tekst og bokstaver er stanset ut i mosegummi. 

Jeg fant noen hvite/gjennomsiktige og svarte blomster-paljetter som jeg la sammen med noen blanke bling under plasten. 


6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort til 16 åringen :)
    Takk for at du deltar på utfordringa hjå Papirlosjen :)
    DT Audhild

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Heldige bursdagsbarn!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig😀 Shakerkort har lenge stått på lista mi over ting jeg vil lage. Nu fikk æ skikkelig lyst til å prøve, æ å!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort du har laget :-) Takk for at du er med på Trykkpressa denne mnd. Mvh Else Irene DT Ett trykk

    SvarSlett
  5. Så herlig og tøfft kort! Likte det veldig godt!
    Tusen takk for at du deltar på vår 'favoritt utfordring' hos Papirlosjen!
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)