torsdag 3. desember 2015

Sizzix Botanical Swirls

Her har jeg fått testet en flott embossingfolder: Sizzix Textured Impressions Plus Embossing Folder - Botanical Swirls - 660579
Det er en stor folder og jeg har brettet arket på midten slik at både for- og baksiden er embosset.


 I tillegg har jeg brukt følgende produkter:

Spellbinders Royal Medallions SP-GLD-009
Sizzix tall 658338
KaBoks alfabetalfabet dies, 04 og 05 
3D Stjerner Storyteller ST-010106
Perleband i sølv Storyteller ST-007137
Twinkle goosebumps queen & Co


Alt er stanset ut i både hvit kartong og mosegummi for å få 3D effekt. 
Krona og kransen har jeg brukt Distress stain til å fargelegge sølv.

Ha en flott adventstid, nå skal jeg kose meg med julekort de neste ukene :-)

2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort i flotte farger og kjempefint pynta , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så tøft kort til 50-års jubilanten!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)