mandag 30. november 2015

Bursdagskort til tenåringsjenta

Julie ble tenåring i oktober, og jeg fikk laget bursdagskort litt forsinket. Etter en hektisk periode er jeg endelig ferdig med eksamen i denne omgang, neste runde blir vel i mai tenker jeg. 

Å ta bilder av kortene er en skikkelig utfordring nå når mørketiden er over oss, jeg får altså ingen hjelp av dagslyset og må dessverre bruke blitz. Blitzen gjør gjerne det hvite altfor hvitt og det blir et kaldt lys som ikke gjengir fargene riktig... må nok snart investere i en til, større dagslyslampe

Jeg har forsøkt å style, og det er iallefall umulig uten blitz når litt av omgivelsene også skal med. Jeg har iallfall gjort så godt jeg kan :-)

Først et vanlig bilde, her har jeg lagt et ark bak som i samme serien som det jeg har brukt på kortet, Majadesign Baby vintage. 


Her har jeg forsøkt å style med noen kunstige, hvite roser, litt blonder og perler.


Digger de nye diesene, ballonger (Paper smooches) og Hipp Hurra (Papirdesign)som er stanset ut i hvit mosegummi. Ballongene stanset jeg også ut i glitterkartong og limte oppå mosegummi. Det samme gjorde jeg med bokstavene som er dies fra Kaboks. 

Her er også et bilde rett forfra, jeg måtte prøve en vri med kamera på skakke. 


Kortet rekker jeg akkurat å melde på Ett trykks utfordring, ta fine bilder av kortet ditt!

Ha en super adventstid :-)

1 kommentar:

  1. Flott kort som vanlig! Når det gjelder bildene, så synes jeg det nederste tar kaka!
    Dagene er korte her også. Det er godt vi har mye å ståke med i den mørkeste tida. Dagene går jo innmari fort....

    God førjulstid i nord!

    Klem sørfra

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)