lørdag 29. august 2015

Bryllupskort i rosa, staffeli

Her er et kort jeg laget på bestilling til et sommerbryllup i juni.

Jeg har brukt pyntepapir fra Papirdesign.
Dies fra Joy Crafts, Mariannedesign og Die-namic.
Stempel på fronten er fra Kort & goddt, det har jeg embosset med gull.
Blomster fra Storyteller og WoC.
Blondene er muligens fra Ribbon girl. 


Nederste panelet. Her har jeg ogs brukt stempel fra Kort & godt (fuglene).
Teksten er fra Stempelglede. 


Et lite dikt inne i hjertet, skrevet på pc.




Jeg melder kortet på følgende utfordringer:

3 kommentarer:

  1. Wow, dette var lekkert ! Ha en fin helg hlsen Beth

    SvarSlett
  2. Super fint kort!
    Tusen takk for at du deltar på sommer utfordringene hos Scandinavia Paper Fun.
    fra DT- V Adelia

    SvarSlett
  3. Fantastisk herlig kort. Den borden på toppen var rålekker <3
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)