mandag 9. februar 2015

Eksplosjonsboks til bryllup

Her er en eksplosjons-boks som jeg laget til min niese og hennes mann da de giftet seg i fjor sommer.
Dette var min første boks, og jeg ble fornøyd med resultatet. Gøy å lage et kort utenom det vanlige, og nå gleder jeg meg til å lage en ny som skal være ferdig til neste helg.
 
Jeg brukte papir fra Majadesign, roser fra Storyteller og WOC.

Dies fra Memory Box (hjertet på lokket) og Marianne design (hjertene inne i boksen).
Tekstene på hjertene er stempler fra Kort & Godt.
Ellers har jeg brukt perler og fra Woc og Staz. Strass-hjertene ble kjøpt i en Casa design butikk.
 
Bilderas, esken fra forskjellige vinkler:
 
 
Innsiden

 
Lokket

 


 
Jeg melder dette prosjektet på følgende utfordringer:
 
 
Ønsker alle en fin uke :-)
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Så nydelig boks i nydelige farger, kjempeflott pyntet! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen.no sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  2. You have created a gorgeous and romantic exploding box Lena, it's perfect for our theme.

    It's lovely to see you at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    SvarSlett
  3. Nydelig boks til bryllup.
    Flotte detaljer.
    Ha en fin dag.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Absolutt nydelig boks du har laget! Likte godt blomsterslyngen du har satt på kaken inni!

    Takk for at du deltar hos Papirlosjen!
    Siri DT

    SvarSlett
  5. Igjen lekker boks du har laget!

    Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort O Mania
    Siri DT

    SvarSlett
  6. Nydelig eksplosjonsboks, og en super gave :)
    Kjempe fine farger du har brukt, og elegant pyntet :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Ønsker deg en fin uke :)

    DT Kristine

    SvarSlett
  7. Stunning. Thanks for joining our love challenge at Allsorts tracy x

    SvarSlett
  8. Nydelig eksplosjonsboks
    Tusen takk for du deltar på kjærlighetutfordringen hos Kort'O Mania.
    Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  9. Wow, denne esken var fantastisk vakker!
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens kjærlighetsutfordring.
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)