tirsdag 9. desember 2014

Luke 9 hos CMN

Da var vi kommet til luke 9 i kalenderen hos Copic Marker Norge, og jula kommer stadig nærmere. I dag er det min tur igjen, og jeg skal vise et Clean & Simple kort, en grei løsning dersom man er ute i siste liten med julekortene :-).
 
Jeg har brukt et stempel fra LOTV. Jeg har brukt dies fra Wild Roses Studio og stanset ut til to hjørner. Så har jeg brukt et tekststempel i tillegg til motivet.
Noen perler og et glitterband, enkelt og greit - Clean & Simple :-)

 
De er søte disse LOTV motivene synes jeg
 
 
Farger jeg har brukt:
Hud: E000-00-04-11-21, R20
Hår: E50-55-57-59
Kjoler: v20-22-25
Jeg har brukt Wink of Stella brush - hvit på vingene og sølv på stjernene (diademene).
På skyene har jeg lagt litt Glitter Snow.
 
Ha en fortsatt fin advenstid :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)