lørdag 1. november 2014

Blå jul hos Copic Marker Norge

Aller først må jeg annonsere vinneren på min side i anledning blogghoppen hos CMN:

Den som vant premien hos meg var: Heidi Aamodt

Send meg adressen din på mail til lenasuhr@gmail.com Heidi, så får du premien i posten :-)

Så over til månedens utfordring hos CMN

Nå er det blitt november allerede, og julen er allerede godt i gang i "bloggland" :-)

Hos CMN har vi også startet opp med jul, og temaet denne gangen er BLÅ JUL.

Jeg har brukt et digistempel fra All dressed up

Pyntepapir fra Majadesign, dies fra Wild Rose Studio og stempeltekst fra Storyteller.



Det er ganske så utfordrende å farge de tynne armene og bena på disse motivene, men jeg synes de er kjempesøte :-)



Motivet er fargelagt for flere uker siden, men jeg mener jeg har brukt disse fargene:
Hud: E000-00-04-11-21-R20
Hår: E21-25-27
Kjole/sko: B000-00-02
Juletre: BG90-93-96/E71-74-77
Gaver: B000-00-01-02, RV91-93-95-99

Jeg har brukt Star dust glitterlim på vingene, gullfarget At you Spica på stjernene, og Frantages shabby blue enamel over motivet.

Håper du har lyst til å være med på utfordringen vår, du finner den HER.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:



5 kommentarer:

  1. OMGoodness!!! This is AMAZING!! Everything about this is just beautiful! Thanks for joining us All Dressed Up Challenges.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Vakkert motiv med stilig strek og lekker fargelegging. Tusen takk for bidraget ditt til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og herlig fargelagt!
    Takk for at du deltar på blonde utfordringen hos Papirlosjen!
    Klem Siri DT

    SvarSlett
  4. Wow så nydelig. Likte så godt det stempel motivet og flott farget var det.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. lekkert kort.
    tøft med tagene på.
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    klem pia

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)