søndag 12. oktober 2014

Halloween hos My Besties Norge

Da er det tid for ny utfordring hos My besties Norge, temaet er denne gangen Halloween/Halloween farger.

Dette er mitt første Halloween prosjekt jeg noensinne har laget, og helt ærlig så tror jeg det blir siste også :-) Jeg hadde bare lyst å prøve et av de søte Halloween motivene til My Besties, men jeg fikk kjenne på at det jammen ikke er enkelt å bruke den skarpe oransje-fargen :-) Tar du utfordringen?

Jeg valgte å lage en tag da det er enklere enn kort.

På bakgrunnen har jeg brukt lilla Dylusion spray, og så har jeg for første gang testet modellerings pasta. Jeg brukte en dies som stensil, og det funket bra. Pastaen har jeg deretter sprayet med oransje Dylosion spray. 
Dies fra Marianne design og Die-namic. 

 Motivet finner du her: Trixie and Kitty og er fargelagt med Copics. 



Dersom du har lyst til å være med på utfordringen vår, så finner du den HER

God søndag!

1 kommentar:

  1. Wow, what striking colors on this creation -- wonderful and bright and happy. This alone would be a special "treat" to receive.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)