tirsdag 9. september 2014

Konfirmasjonskort til gutt

Her har jeg laget et konfirmasjonkort på bestilling. Jeg fikk to flotte bilder av gutten, og valgte å bruke begge.

Pyntepapir: Papirdesign. Dies: Spellbinders, Joy Crafts og Die-namics.
Pynt: Storyteller, Tim Holtz og WOC. Jeg har også brukt Whasitape og en hjemmelaget Pebbles.

 Konfirmanten er glad i å fiske, så på fronten har jeg brukt et bilde av ham tatt ved Altaelva.

Jeg valgte å legge til et ekstra panel for å ha god plass til bildet inni og til pengelomme helt til høyre.
Jeg har brukt stempel fra Kort & godt til venstre og fra Staz i midten.
Jeg har brukt både handball og fotballark fra Papirdesign da konfirmanten driver med begge deler.
Bildet ble plassert på det brettede panelet.

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig guttekort, med mange flotte detaljer, så fint med bildene av gutten.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)