mandag 1. september 2014

Bursdagsutfordring med Paper Nest Dolls

Her er mitt inspirasjonsbidrag til CMNs siste utfordring,

OG DETTE ER EN SPESIELL UTFORDRING ♥
"BURSDAG" 
med et eller begge de spesiallagde stemplene

På Copic Marker Norge er vi så heldige at Christine hos The Paper Nest Dolls har tegnet to bursdags stempler for oss og våre følgere. Disse finner du som FREEBIE øverst i fanen på Copic Marker Norges blogg
DET ER DISSE MOTIVENE SOM SKAL BRUKES I UTFORDRINGEN VÅR, ENTEN DET ENE ELLER BEGGE TO

Jeg hadde lyst å bruke begge to, og har laget to bursdags tags :

Guttetag

                             
Og til ei jente

Jeg har selvfølgelig fargelagt motivene med Copics:
Begge motiv
Hud: E000-00-04-11-21, R20
Hår:E13-15-18-21
Gutt: BG01-02-05-07-09, E71-74-77-79, W0-1-3
Jente: R00-81-83-85-89, W0-1-3
Håper dere har lyst å være med på denne utfordringen, det er bare å gå inn på CMNs blogg og hente de søte stemplene og sette i gang :-)

Jeg melder tagsene på følgende utfordringer:

The paper Nest Dolls Challenge: Anything goes
Stamp ARTic: fargelagt motiv

3 kommentarer:

  1. begge to er like nydelige, pynta så bra og flotte farger, klem Synnøve

    SvarSlett
  2. WONDERFUL Thank you for joining us at Paper Nest Dolls Challenge I hope to see you next time.
    Hugs Sharon (DT)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)