søndag 21. september 2014

Anonyme timeglass utfordring del 1

Siden jeg har så lite å gjøre (ha ha, særlig) så meldte jeg meg på Cheris This Memories "Anonyme timeglass" utfordring. Vel, jeg ble nok bare fristet fordi jeg har vært med på det før på Anonyme Scrappere, og det er jo gøy med litt andre utfordringer enn de vanlige :-)

Jeg tenkte jo ikke på at jeg skulle på hytta i helga, og første oppgave ble lagt ut på fredag... Men det gikk fint allikevel fordi den første oppgaven passet meg veldig bra, da fikk jeg laget et "god bedring" -kort til en venninne nå i ettermiddag :-)

Overordnet tema for hele oppgaven:
Mist eller Maling eller Glitter 
(crackle, vanlig, gesso etc, glitterlim, el strø etc)

Dette betyr at følgende 3 ting over kan dere velge å bruke enten 1 eller alle 3, men dette MÅ være med på alle del-oppgavene! 

Del 1: Mood-Board
Bruk de fargene fra dette bildet du ønsker


Her er det jo bare nydelige farger, så da jeg så denne visste jeg at jeg måtte bruke et bilde jeg har skrevet ut fra nettet. Jeg tror jeg faktisk har fått med de fleste fargene.

Her er mitt bidrag:

Bakgrunnen er som nevnt funnet på nettet, jeg husker dessverre ikke hvor. 
Due, cameo, metallhjørne, perle og perleband er fra WOC. Perlebunt fra Kort & godt
Roser fra Storyteller, swirl dies fra Mariannedesign, fuglehus er dies fra La la land crafts. 
Gassbind til sløyfe og utklippet sommerfugl fra Pion design. 
Jeg har brukt gesso på kantene av kartongen under motivet, på rosene og fuglehuset. 
Blonde og nøkkelcharms fra skuffen.


Nå blir det spennende å se hvilken oppgave som kommer i morgen, og om det går like fort å løse den :-)

Ha en god søndags kveld!

1 kommentar:

  1. Oi dette var lekkert <3
    Ble sittende og se på alle de lekre detaljene dine!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Cherish this :)
    Klem fra DT anette_s

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)