onsdag 13. august 2014

Romantisk bryllupskort

Her er enda ett av bryllupskortene jeg laget til min niese og mannen som giftet seg i juli.

Jeg har brukt pyntepapir fra Piondesign.
Metallhjørner og små roser fra WOC. Hjerteperlen og de største rosene er fra Storyteller.
De store perlene er dekorperler fra Nille tror jeg. Hjerteserviett bakerst danner ramme for alle rosene.


Pyntepapir inni er fra samme ark (6x6), Piondesign.
Hjertedies er fra Mariannedesign.
Stempelet til høyre er fra Storyteller.


Kortet melder jeg på følgende utfordringer:

Kreativ Scrapping: Bryllup
Card and Scrap: Bruk ruter og blomster (jeg har rutene INNI kortet)

Ha en fin dag!




7 kommentarer:

  1. Et nydelig kort med flotte detaljer.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott bryllupskort igjen! Lekkert og gjennomført. Heier på deg i utfordringene du deltar på :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Aldeles nyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Nydeligt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  6. Lekre farger og så flott pyntet inni også. Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk flott. Takk for inspirasjon til Card and Scrap. Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)