mandag 5. mai 2014

Bordkort, enkle å lage

Min svigersøster fylte 50 år i mars, og i den forbindelsen lagde jeg bordkort til selskapet.

Det skulle være over 40 stk, så jeg måtte lage de så enkle som mulig da jeg ikke hadde så mye tid til overs akkurat da.
 
Hun hadde lys lilla som temafarge, og jeg hadde liggende noen søte ark som passet bra.
Jeg brukte hvit kartong til base, så kuttet jeg mønster-arket i passende størrelse og limte på.
 
Jeg hadde noe embosset hvit kartong med skimmer som jeg brukte punchen til å stanse ut sommerfugler med. I senter på sommerfuglen brukte jeg lilla Perfect pearl.
Navnene fikk jeg digitalt, så jeg fant en pen skrifttype til og skrev ut på hvit kartong og skar dem ut som bannere.


 
Nærbilde av sommerfuglene
 
 
Her er alle linet opp klar til levering
 
 
Enkelt og greit, disse kan man lage i en fei og er en god løsning når man må lage mange eller har dårlig med tid :-) Har du alt liggende som meg er dette også et rimelig alternativ!
 
Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)