tirsdag 25. mars 2014

Flower power og DT kort for CMN

Her kommer mitt bidrag til Copic Marker Norges utfordring som startet forrige uke, og denne gangen har vi BINGO!
 
Du finner bingobrettet HER, og jeg har valgt rad 1 loddrett: Blomster/grønn/knapper.
 
Det ble et fargesprakende kort denne gangen, det var litt deilig med masse glade farger som får meg til å tenke på våren som enda er et godt stykke unna her i nord!
 
Jeg brukte skissen i det siste nummeret fra Ett Trykk.
 
Motivet jeg har brukt er Hippe Chic fra The Paper Shelter
 
Ellers har jeg brukt dies fra Memory Box og La la land Crafts, pyntepapir fra Wild Roses Studio og blomster fra Storyteller. Borden er punchet med X-cut.
 
 
Jeg synes jenta her er skikkelig kul og kosa meg da jeg fargela henne, selv om jeg må innrømme at det var litt under stress og i siste liten :-)
 
 
Det ble så mange farger at jeg ikke hadde tid til å skrive dem opp, så her er bilde av de jeg brukte:
 
 
Da håper jeg at det frister å hive seg på utfordringen vår, stikk innom CMN og se hva de andre jentene har laget :-)
 
Kortet vil jeg melde på følgende utfordringer:
 
 
Ha en flott uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)