mandag 20. januar 2014

Sjokoladekort

Her er et sjokoladekort jeg ga til en av mine søstre til jul.
 
Hvitt på hvitt er så fint synes jeg, og med litt sepiapreg så blir det en fin vintagestil over det - synes jeg :-)
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Papirgleder. Motivet mener jeg er fra Sagene Vintage, men er ikke helt sikker.. Poinsetta er Magnolia og skøytene er fra Mariannedesign.
 
Ellers har jeg brukt blonder, osteklut og kakeserviett .
Det lille stempelet er fra Kreativ hobby.
 
 
Inne kortet har jeg brukt baksiden av papiret, nydelige vintagebilder i sepia :-)
Spellbinderdies til rammen og stempel fra kreativ hobby. MS kantpunch.
 
 
Kortet passer på disse utfordringene:
 
 
Ha en flott uke :-)

11 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Det må være kjekt å lage korta selv....

    Ha en fin mandagskveld!

    klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så flott skjokoladekort.Nydelig pyntet og søt motiv.
    Tusen takk for du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så vakkert sjokoladekort, nydeligt med hvitt på hvitt. Liker de skøytene så godt, klem synnøve

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert sjokoladekort! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett
  5. Herlig sjokoladekort! Fin de Papirdesignarkene :) :) Til å bli glad av

    SvarSlett
  6. Very nice creation! Great details! I like it so much! Thanks for joining vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  7. Så nydelig kort!
    Takk for at du deltar hos Vintage Utfordring.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  8. Herlig sjokoladekort, men flotte detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlett
  9. wow, this is so soft and pretty!

    SvarSlett
  10. love this ...lizzi vintage challenge

    SvarSlett
  11. Nydelig sjokoladekort, takk for at du deltar hos Hjerteboden.
    Klem, Bente

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)