tirsdag 28. januar 2014

DT kort til CMNs utfordring: BINGO

 Vi er midtveis i Copic marker Norges utfordring, BINGO og nå er det team 2 som skal komme med inspirasjon :-)
 
Her er et dåpskort laget på bestilling til min søsters barnebarn.
 
Pyntepapir fra Majadesign, dies fra Sizzix, Fox stamps og - My besties design <3
MS kantpunch rundt alle kantene.
Jeg måtte teste bretteteknikken som var i Ett trykk nr 6 2013.
 
 
Motivet, som er montert på et eget panel er fra LOTV, liker det veldig godt :-) 
 
 
Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers, og jeg har brukt følgende farger:
 E000-00-11-15
W0-1-3/R81-83-85
E30-31-33/BG000-00/Y00-YG63
 
Her har jeg tatt bort fronten
 
 
 Inne i kortet har jeg brukt dies fra Spellbinders.
Stempel fra Anka på begge foldene.
 
 
Fra bingo-rekka så har jeg brukt følgende:
 
 Blonde/bånd-rosa-dies.

Håper dere har lyst til å delta på utfordringen hos oss på Copic Marker Norge, bingobrettet finner du HER.
 
Jeg melder kortet mitt på følgende utfordringer:
 
 
Gøy med disse babykortene, og for noen få dager siden kom enda et lite nurk til i familien så nå blir det nok noen guttebaby-kort :-)
 
Ha en fortsatt fin uke :-)
 
 
 
 

 

4 kommentarer:

  1. Åhh så nydelig dåpskort Lena, så lekkert du har fargelagt babyen og blyglassvinduet. Har sett mange utgaver av dette motivet, ditt er det aller fineste.
    Bretten, diesen og arkene er også helt nydelige.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Søtt dåpskort!! Takk for du deltar hos Kort'O Mania, både utfordring og blogghopp på #100.
    Lykke til.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  3. Such a beautiful project, Lena. I love the colours.

    Thanks for joining our Lili of the Valley 'Anything Goes' challenge!

    Good Luck!

    Hugs

    Erica x

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)