søndag 27. oktober 2013

Retrogenser i rosa

Endelig, jeg somlet veldig med å få festet tråder men nå er genseren min ferdig!
 
Jeg fant mønsteret i boka "Norsk moderne strikk" i vinter, det er den andre genseren jeg strikker etter mønster fra den boka. Sannsynligvis blir det flere også :-)
 
Jeg har valgte Alpakka Ull fra Sandesgarn. Mønsteret viser genseren i rosa, blå og hvit bunnfarge, og jeg synes alle er flotte. Valget mitt falt (selvfølgelig) på rosa, og istedenfor svart/grå/natur mønsterfarge, så valgte jeg beige/brun/natur. Jeg er veldig fornøyd med fargene og mønsteret for øvrig.
 
Vinteren er kommet, så det går faktisk an å ta genseren i bruk allerede :-)
 
 
Ha en fin søndag!


5 kommentarer:

  1. Den var jammen fin:) flink du er, kjempefine farger sammen. Jeg er også en rosaelsker:)

    SvarSlett
  2. Nydelig genser! Synes du er riktig fin i den, og fargevalget ditt er prima!

    Ønsker deg ei ny, fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser.
    Mønstret er veldig fint og fargene du valgte ble lekre sammen.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Kjempeflott genser.. må få ut fingeren og få ferdig genseren til Thea, så jeg kan få strikket til meg selv igjen :p

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)