søndag 13. oktober 2013

DT bidrag for Storyteller, utfordring 2

Så artig at så mange deltok på Storytellers første utfordring, og masse lekre bidrag ble levert :-)
 
Nå er vi klare for den andre utfordringen hos Storyteller!
 
Også denne skal være lett, alt er nemlig lov bare du har med produkt fra Storyteller med på kortet ditt :-)
 
Her hos meg går det stort sett i jul for tiden, og jeg kjenner at det er i grunnen veldig gøy med jul selv om vi bare er i oktober!
 
Motivet jeg har brukt er fra Wild roses studio, og jeg har fargelagt med copics.
Pyntepapir fra Authentique. Stjernediesen, label og bord er fra Spellbinders, og snøkrystallene er Sizzix.
Juleblomstene, stjernecharms og røde bling er fra Storyteller.
Jeg har brukt Sticles, frosted lace på snøkrystallene. Bokstavene er stickers fra Authentique.
 

Håper du har lyst til å være med på utfordringen vår, gå inn å se på designteamets flotte inspirasjonsbidrag HER.
 
Ha en fin dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)