tirsdag 8. oktober 2013

Copic Marker Norges utfordring 44

 
Her er mitt inspirasjonsbidrag, ettersom jeg ikke har noen bakgrunns-stempel så ble min løsning å bruke to motiv. Men de svenske Bildmålarne er så søte og minner så om Norsk jul at jeg gjerne bruker to av dem i slengen :-)
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Pion, Wintertime in Swedish lapland, labelen er fra fjorårets Silent night.
Stempelteksten er fra Steampers heaven. 
Den store diesen er fra Go-Kreate, bordene øverst og nederst er dies fra Memory Box, mens poinsettaen og trærne er fra Magnolia.
Jeg har lekt meg litt med Frantages shabby embossing pulver. Jeg ser at det er blitt veldig pop og det er jo ikke så rart, for det blir ganske lekkert og så er det gøy å "grise" litt :-) Jeg brukte shabby blue på trærne og blomsten, mens kantene fikk et lite strøk med hvit gesso og deretter shabby white embossing.

 
Begge motiv er selvsagt fargelagt med copics.
 
 
Fargene jeg har brukt:
 
Hud: E000-00-11-21-93
Hår: E21-23-25-27
Klær: E07-19-T5, E70-71-74, C00-1, BG70-72, BG90-93-96

 
Hud: E000-00-11-21-93
Hår: E21-23-25-27
Klær: E07-19-T5, E70-71-74, C00-1, BG70-72, W0-1-3-5
Bamse: E41-43-44
 
Nærbilde av juleblomst med embossing!

 
Håper du har lyst å være med på utfordringen, gå inn å se på hva designteamet har laget - her er det masse lekkert å bli inspirert av :-)
 
Lena

2 kommentarer:

  1. WOW så VAKKERT julekort, herlig motiv som er så nydelig farga.Pynten er bare nydelig, eg ser og ser.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Kortet ditt er helt fantastisk! Supert fargelagt, og flotte dies!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)