fredag 13. september 2013

Bursdagskort i høstfarger

Inspirert av de flotte fargene i naturen nå, så fikk jeg lyst til å lage et kort i gult og rødt :-)
 
Fargelegginga var gøy, men du verden så vanskelig det er å pynte et kort med så sterke farger!
 
Motivet er fra My besties
Pyntepapir er fra Cosmo Cricket.
Jeg har brukt embossingplate bakerst og deretter dies fra Cheeri Lynn. Gjerdet er dies fra Spellbinders og swirlen er Marianne design. Ms punch på kantene og sommerfuglen.
Ellers så har jeg brukt roseblonde, noen blomster og perler. Stemplet er fra Panduro hobby.
 

Motivet finner du HER
 

 
Jeg har brukt disse fargene:
 
Hud: E000-00-11-21-93
Hår: E11-13-15-19
Kjole: Y13-15-17-E35, R01-02-05-08,, YG63-67, T01-03
Kurv: E41-43-44
 
Nederst på kjolen har jeg lagt på litt Stickles frosted lace, og på hårpynten har jeg brukt Perfect pearl
 
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Ha en flott helg :-)
 
 

5 kommentarer:

  1. Way to cute! Your coloring is superb! This is so bright and sunny! Thanks so much for joining this week's Cupcake Inspirations challenge!
    Hugs,
    Debbie

    SvarSlett
  2. Stilig med sterke farger:) Dynes du fikk pynten også fint til:)

    SvarSlett
  3. Imponerende arbeid! Dette ble et kjempefint høstkort!

    Her er det grått og regn i dag etter uker med finvær, så det må vi vel tåle. Greit strikkevær i alle fall.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Nydelig kort altså!!! Farginga de er super, og jeg ELSKER den gule kjolen!!
    Det ble supertøft med prikkene på hårbandet, og glitterkanten nenderst på kjolen.

    Klem fra Eva Gro

    SvarSlett
  5. Dette ble da utrolig bra. Likte denne fargeskalaen jeg. Herlig motiv.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)