lørdag 31. august 2013

My besties Norge

My Besties har nå fått egen utfordringsblogg i Norge også: My Bestie Norge
 
Jeg har takket ja til å være medlem i DT- teamet og synes det er kjempespennende :-)
Dette blir helt nytt for meg, men jeg elsker utfordringer og gleder meg masse til dette.
 
 
Det er Sherri Baldy som har tegnet disse herlige Besties stemplene.
De er så søte og fulle av detaljer, og derfor veldig gøy å fargelegge. Har du ikke prøvd det ennå, så anbefaler jeg deg å gjøre det :-) 
 
Håper dere tar dere en tur innom bloggen, her finner dere link til alle DT'ene og til My Besties bloggene i USA, England, Nederland og Australia.
 
Kjempeflott om dere også deltar på utfordringene, den første starter i morgen 1. september!
 
Håper å se DEG der :-)
 
 
 
 
God helg!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Gratulerer!!!! Gleder meg til å se dine flotte kreasjoner for dem etterhvert:)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)