tirsdag 30. juli 2013

Venninnekort, staffeli

Jeg har visst noen prosjekter jeg ikke har fått lagt ut ennå, men sånn er det om sommeren..

Jeg måtte lage et kort til med Kenny Ks pinup damer. Dette ble til min gode venninne og resultatet ble vel en mix av det tøffe og det søte - akkurat som henne :-)

Jeg har brukt pyntepapir fra Maja design. Dies fra Go-Kreate, Spelbinders og Memory box.
Forholdsvis lite pynt her, men litt blomster, blonde, band og perler hører alltid med. En liten "gratulerer med dagen" charms fra Kort & godt.

Motivet er som vanlig fargelagt med Copics :-)


Kortet melder jeg på følgende utfordringer:

3 kommentarer:

  1. Great card! Thanks for joining us at CMC.

    Karen

    SvarSlett
  2. Wow! A shaped easel card??? Fabulous. Thanks for joining us in the "Steampunk" challenge at KennyK's Krafty Krew. Good luck and please join us again soon.

    SvarSlett
  3. Lovely!!!
    Thank you so much for joining us at kkkk!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)