fredag 12. juli 2013

Romantisk bryllupskort, staffeli

Her et bryllupskort, laget på bestilling.
 
Jeg har igjen brukt Majas nydelige papir, elsker de duse fargene :-)
 
Spellbinders dies til rammene og til hjertet, som for øvrig er stanset ut i kartong kledd med aluminiums tape. Swirlen er Memory Box. Metallhjørner fra Woc, blonde, perler og glasspynt mener jeg er alt er fra Kort & Godt.
 
Banneren med navn er laget på data og billett-stempel fra Kort & godt.
 
 
Fronten på kortet
 
Motivet er fra Lili of the valley, fargelagt med copics.
 
 
Stempelet øverst er fra Stempelglede, mens stempelet på rammen er fra North stars stamps.
 
 
 
Stempelet under "lokket" er fra Papirgleder.
 

 
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 

God helg :-)


12 kommentarer:

  1. Kjempefint kort med fin tekst! Tenker dette skilte seg ut på gavebordet.

    Ønsker deg ei fin julihelg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så romantisk, og så fullt av detaljer!
    Nå er det slik hos oss i That`s just so cute at vi ikke tillater kombinering av bidrag, men jeg håper du vil lage noe spesiellt til oss.
    Ha en super dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei, skal notere meg det :-) Jeg lager sjelden eller aldri noe til EN utfordring da :-)

      Slett
  3. Åhhh hvor er den smuk♥
    1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring,

    knuzzz DT Anne Bente
    God sommer♥

    SvarSlett
  4. Nydelig staffelikort :)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Smukt bryllupskort. Skønne farver og så flot en blonde, du har brugt.

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett
  6. Nydelig bryllupskort, Lena! :)
    Masse herlige romantiske detaljer..

    SvarSlett
  7. Nydelig bryllupskort med flotte detaljer!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap´s utfordring:)

    SvarSlett
  8. Knallflott bryllupskort, Lena :O))Masse nydelige detaljer :O)))

    SvarSlett
  9. Gjennomført lekkert kort! Mye interessant å se på her. Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring.

    SvarSlett
  10. Tusen takk for at du ble med på sommerutfordringen vår!!
    Likte så godt fargene dine jeg!
    Ha en flott sensommer videre;0)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)