lørdag 1. juni 2013

Bursdagskort til gutt med bretteteknikk og tag

Her er det 3. brettekortet jeg laget etter mal i Ett trykk.
 
Jeg har brukt dies fra Marianne design til klokken og swirlen, hjørnene er Joy Crafts. Disse har jeg for øvrig stanset ut i kartong kledd med aluminiums tape, noe jeg garantert kommer til å gjøre flere ganger :-)
 
Papiret er fra Papirdesign, perfekt for en data-gutt. Måtte selvfølgelig slenge på en pc-charms også :-)
Siden det er et guttekort så har jeg forsøkt å ikke ha så mye pynt, men har fått plass til litt bling, en hjemmelaget pebbles, noen punch blomster og litt perler.
 
Stempelet mener jeg er fra North star stamps.
 
Baksiden og tagen inne i kortet.
Også her har jeg brukt Papirdesign som går fint sammen med det andre.
Stempelet på tagen er også fra North stars stamps

 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
 
Her i Alta er det fortsatt utrolig flott sommervær, bare å nyyyyte :-)

6 kommentarer:

  1. Hei Lena! Du har virkelig dilla på denne bretteteknikken! Å det er jo ikke så rart, kortene dine blir jo så flotte!
    Kule effekter med metall tape!

    Kos deg i kveld med sommer i både kalenderen og været!

    Klem, Cathrine :)

    SvarSlett
  2. Stilig kort! Dette er du god på!

    Nyt finværet! Her bøtter det ned. Måtte ta inn klærne fra snora, sentrifugere på nytt og henge opp inne.....

    Fortsatt fin lørdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Flott kort fra deg igjen:) Så aluminumstapen er det "Nye" ? Utrolig stilig i hvertfall og må nok prøves ut ;) Hvor fikk du tak i den? CO?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så nytt er det nok ikke, tapen kjøpte jeg i fjor sommer da jeg så flere hadde brukt det :-) Tapen ble kjøpt på Biltema.

      Slett
  4. Flott kort!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Kjempestilig kort!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)