lørdag 22. juni 2013

70 takkekort!

Jeg fikk forespørsel om å lage 70 takkekort i vinter, og ettersom jeg ikke hadde gjort noe sånt før så tok jeg utfordringen - så har man prøvd det også :-)
 
Det var faktisk ganske så utfordrende! hvordan lage noe som er pent, men samtidig enkelt nok til å orke å produsere 70 like kort? Jeg kom til slutt, i samarbeid med hun som bestilte fram til hvordan de skulle være. Jeg hadde ikke noe press på meg og kunne bruke god tid, noe jeg gjorde for ikke å gå skikkelig lei.. Kortene var ferdig og ble avlevert i mai, og her kan du se resultatet.
 
Her ligger alle 70, det ble mye måling, kutting og liming selv om de er ganske så enkle!
Bryllupet var på vinteren og bruden ønsket at takkekortene skulle gjenspeile det.
 
 
Frontene har et panel som jeg har embosset.
 
 
Jeg har  brukt hjerte dies fra Nelli Snellen, banneren har jeg kuttet for hand og teksten er laget på pc. Punch til snøkrystallene, bling i såpass stor mengde i den størrelsen jeg ønsket måtte jeg bestille på Etsy. Whasi tape øverst og snøkrystall punch på den nedre delen. Det synes ikke så godt her, men jeg har brukt Pearl Perfect i borden nede.
 
Innsiden ble helt enkel, det var jammen nok å kutte alle panelene!
Jeg laget teksten på pc, syntes jeg måtte sladde både tekst og ansikter da det er privat :-)

Selv om jeg innimellom syntes det var litt kjedelig, så er det fint å ha prøvd det. Da vet man hva det vil si om det skulle dukke opp spørsmål om det igjen. Tror nok at jeg kun tar på meg noe slikt hvis det er nær familie som spør, men jeg håper ikke det blir tema med det første :-)
 
Ha en fin helg!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)