fredag 15. februar 2013

Valentine kort i knæsje farger

Denne freebiesen fra Saturated canary måtte jeg teste, og hadde lyst å prøve meg på litt knallfarger for det synes jeg er gøy!
 
Kortet ble pyntet fort og enkelt, men fargene gjør sitt :-)
 
Jeg har brukt dies fra Memory box og noen enkle punch blomster, whasi tape, litt blonde, charms og en kakeserviett. Teksten er fra Bildmälarna. Motivet er fargelagt med copics som vanlig.
 
 
Kortet melder jeg på følgende utfordringer:
 
 
Happy valentine :-)
 
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. lena this is so pretty! i love her blue hair and all of those beautiful dies :)

    SvarSlett
  2. Så stilig hun ble med blått hår! Herlig:)
    Takk for at du deltar igjen hos CMN, og lykke til;)
    Klem, Veronica

    SvarSlett
  3. Hi sweetie this is a fabulous creation, thank you for joining us at Saturated Canary challenge this time, huggles Pops x x x

    SvarSlett
  4. Herlig kort med et stilig fargelagt motiv!
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Ett flott kort, likte det blå håret. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.

    SvarSlett
  6. Flott kort:)
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine

    SvarSlett
  7. Superkult kort:) Herlig motiv, og nydelig fargelegging:)
    Tusen takk for at du deltar hos CMN, og lykke til:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)