torsdag 17. januar 2013

Bokmerker, to forskjellige stiler

Her er to bokmerker jeg har laget. Det ene ble i høst gitt sammen med blant annet en bok jeg sendte til tanteungen min som er utvekslingsstudent i England, og det andre ble gitt til min mor i julegave.
De er veldig forskjellig i stilen, men jeg liker begge deler :-)
Først en med spreke farger, her har jeg kosa meg med dylusions hærlige fargebomber:


 
Her har jeg brukt Piondesigns ark og så har jeg brukt et bilde av mamma i konfirmasjonskjolen sin:




I morra er det fredag, god helg :-)

3 kommentarer:

  1. Nyyyyydelige bokmerker!:)
    Denne ideen må jeg huske på. :)

    SvarSlett
  2. Flotte, hver på sin måte! Synes det er fint at de er så personlige. En glede å bruke vil jeg tro.

    God helg! Her er det minus 22 og fyr i to ovner.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så flotte bokmerker niesa di og mammaen din har fått :) :)

    Må få laget noen slike jeg også. Plastlommene har jeg hatt liggende i flere år (!!)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)