tirsdag 6. november 2012

Bryllupskort

Dette motivet har jeg fargelagt og limt sammen for veldig lenge siden, bare pyntinga gjensto så det har jeg omsider fått gjort. Det ble forholdsvis enkelt pyntet :-)
 
Jeg hadde lyst å teste ut hvordan denne type staffelikort ville bli og er fornøyd med resultatet, passet godt med hjertet som stikker ut kortet er utbrettet..
 
Hjertediesene er Cheeri Lynn, swirlen er Memory box og pyntepapiret er fra Papirdesign. MS. puncher. Motivet er Tiddly ink, farget med Copics men hvilke farger husker jeg nok ikke...
 
Her er kortet før det brettes ut.
 

 
Og slik blir kortet når man bretter det :-)



Det nederste panelet, med litt plass til å skrive en personlig hilsen.
 
Diktet er et gammelt bryllupsdikt som jeg husker vi også fikk i vårt bryllup for leeenge siden.
Jeg synes fortsatt det er et flott dikt, og det er mulig at ordlyden kan variere litt men dette er slik jeg husker det.. Jeg har laget teksten selv i et fotoprogram.
 

 
Ha en fin uke :-)

 

8 kommentarer:

  1. Nydelig kort med flotte farger.
    Liker oppsette veldig godt :)

    Lill Anita :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort med et koselig vers! Kortlaging er du god til!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Nydelig kort:) Utrolig bra fargelegging, spesielt kjolen hennes var virkelig flott! Og ett vakkert dikt:) Likte måten kortet var brettet på også, det må prøves:)

    SvarSlett
  4. Så vakkert dikt! gikk rett hjem hos en finnmarking, Hvertfall!! Så flink du er til å lage egne stempler, så ut som et ekte et jo!

    Og fiffig bretteteknikk, det var fint når hjertet kom opp, liksom :)

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort! Vakker kjole i fiiiiin lilla farge:)
    Og så fin bloggen din var blitt;)

    SvarSlett
  6. Et herlig bryllupskort,Lena:O)
    Vakkert i lilla og nydelig som staffeli:O))

    SvarSlett
  7. Nydelig kort - og teksten er jo bare unik ;) Jeg bruker samme diktet på ALLE mine bryllupskort :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)