fredag 19. oktober 2012

Jentekort i rosa, staffeli

Forrige helg hadde vi scrappetreff i Alta, og vi var så heldige å få kurs med Siv fra Copic marker Norge samtidig! Veldig lærerikt og jeg gleder meg til neste gang hun kommer opp hit :-)
(Desverre var jeg ikke helt i form denne dagen, men selv om jeg strevde så lærte jeg masse)
 
De to første prosjektene mine har jeg ikke fått tatt bilde av, så jeg begynner med det siste.
Må bare nevne at motivet ble fargelagt FØR kurset :-)
 
Jeg fikk ikke montert kortet sammen på treffet, det måtte jeg gjøre i full fart rett før vi dro i bursdagen til hun som fikk det :-P
 
Jeg har brukt et motiv fra Saturated Canary. Bazill kartong og nyyydelig pyntepapir fra Majadesign som jeg fikk av snille Lene på treffet da jeg selv ikke hadde noe som passet med meg.
Kakeserviett, blonde, charms og perleswirl fra Nordlys hobby. Kantdies fra Marianne design og sommerfuglpunch fra Martha Stewart.
 
Nede på kortet har jeg brukt Spellbinderdies og retro blomsterpunch fra Ek.
Stemplet er fra North Star stamps.
 
Litt varierende kvalitet på bildene, men  jeg hadde det travelt!
 
 
Framsida litt nærmere
 

Motivet er fargelagt med copics, men jeg rakk ikke å notere det ned før vi dro på kurset...
Jeg har iallfall brukt R81-83-85 på det rosa
 

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:
 
 
Ha en super helg!
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Kan ikke se at du har hatt det travelt med dette kortet! Det var nydelig! Og flott fargelagt, du er jo så flink å farge :)

    Ha en god helg du også!
    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  2. Flott kort:) kjempefint fargelagt, og stilig med den diesen nede på kortet.

    SvarSlett
  3. Herlig kort igjen :) Flinkikngen "min"

    SvarSlett
  4. Kjempeflott, og skikkelig rosa jentekort.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene. Klem :o)

    SvarSlett
  5. Kjempesøtt kort med nydelig motiv :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket. DT Heidi

    SvarSlett
  6. Veldig fint kort du har laget :) liker godt perler og pynt du har brukt, og ikke mist den søte, rosa jenta :)

    -Ha en fin dag-

    SvarSlett
  7. Et nydelig jentekort! Jeg forstår meg ikke på kortlaging, men jeg klarer å beundre et fint resultat.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Så flott kort :-) Fine farga, og flink du e blitt me fargelegginga :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort og helt herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)