tirsdag 9. oktober 2012

En enkel tag, AJ

Denne ble til i full fart her i kveld, fristen for å levere bidrag på Casa kreativs fargealong er nemlig ved midnatt :-)  Jeg sleit med å finne inspirasjon til kort eller LO med det bildet som var månedens utfordring, så da ble det en enkel løsning.
 
Var egentlig litt bra, da fikk jeg en anledning til å ta fram Dylusions sprayene mine igjen.. de er nemlig brukt alt for lite og det er synd for det er så hærlige farger :-)
 
Jeg har ganske enkelt brukt lilla spray, distresset litt med svart ved bruk av en sjablong. Skrevet ut en tekst jeg liker og brukt Cheeri Lynn dies til sommerfuglen som er sprayet med gult. Bandet er sprayet med litt gult og litt rødt, ble en hærlig og fresh orangefarge og litt sjattert.
 
(nå først ser jeg at dette faktisk er Halloweenfarger, og det er jo riktig måned så det passer jo bra)


 
Ha en fin uke :-)
 

4 kommentarer:

  1. Herloig tag i glade farver :) Det liker vi :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Enkel og fin tag du har laget. Nydelig lilla;)

    SvarSlett
  3. For en stilig tag!! Og nydelige julekort også, kommer rent i julestemning jeg:)
    Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min:) Granbaret du lurer på er en punch fra Martha Stewart, jeg har sett den mange plasser, så den får du nok lett tak i:)
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  4. Flotte farger, og et nydelig dikt.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)