tirsdag 14. august 2012

Bryllupskort i hvitt og gull

Her er et bryllupskort som ble laget på bestilling i mai.... jeg hadde laget innlegget klart,  men ikke publisert det... oppdaget nå at jeg hadde et ukast, på tide å publisere da :-)

Jeg har brukt Go create dies til selve kortet. Det store hjertet er Cheeri Lynn dies og swirlene er Memory box. Begge stemplene er fra Stempelglede, her har jeg brukt gull embossingpulver. Ellers har jeg brukt blomster fra WOC og Storyteller, nål fra Woc, det hvite hjertet (Magic monday) og tyllen er fra Andrine og Marens landhandleri,  perler og band fra skuffen.


Inne i kortet har jeg også brukt tekster fra Stempelglede.
Hjertene er Cheeri Lynn.


Jeg har virkelig fått brukt denne diesen fra Go kreate, anbefales når man ønsker å lage litt større kort :-)

Ha en fin tirsdag!
:


3 kommentarer:

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)