mandag 9. juli 2012

Sommer LO

Jeg er ikke noe god på disse LOene, dette er min 3., og jeg måtte lage noe i full fart for å rekke Casas papiralong. Jeg leverte 1 time og ett kvarter før fristen :-)

Dette er iallefall fra sommerferien i fjor, vi var i Platanias på Kreta.
Her sitter vi på en restaurant i høyden med fantastisk flott utsikt ( i motsetning til maten vi fikk servert) over Platanias.

Jeg har planer om å scrappe mange LOer, men det er så utrolig vanskelig å komme i gang....

Materiell er kakeserviett fra Kuttut, serviett- og sommerfugldies fra Cheeri Lynn, tagdies fra Go Kreate, punhcer til blomstene, raindrops i senter av blomstene. Wasi tape er fra Kremmerhuset.



Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Bare tøv at du ikke "får til" LO :) Sommerlig og flott LO - får helt "sydenfølelse" av å se på LO-en din :)

    Mye staselige folk på bildet :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)