onsdag 11. juli 2012

Bryllupskort

Her er nok et bryllupskort.  Det er bestilt til et "voksent" brudepar og da synes jeg det er greit å droppe diverse stempelmotiv. Et romantisk kort passer nok bedre tenker jeg. Arkene til Piondesign er jo så vakre i seg selv, at man nesten ikke trenger noe pynt :-)

Materiell: Bazzill kartong, Piondesign, "frän mitt hjärta", kakeserviett fra Kuttut, charms og perler fra Kort og godt, Roser og hjørner fra WOC, blonde fra Nordlys Hobby og osteklut.

 
 
Samme pyntepapir, alle tre er fra det samme arket, den 4. delen har jeg brukt på tagene. Også bokstavene og sommerfuglen på forsiden er utklipp fra Pion Design. Go kreate dies til tag og ramme. Stemplene er fra Kort og Godt.
På baksiden av tagene skal det stå hva de får i gave, et ønske fra giveren.

Nærbilde av tagene.


Jeg melder kortet på til følgende utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Nydelig kort med mange lekre detaljer! Blir jo helt varm i <3 mitt når æ ser alt det nydelige du lager (og så blir æ så STOLT av at æ lurte dæ inn i scrappeverdenen ;) )

    SvarSlett
  2. Lekkert bryllupskort :-) Nydelig med alle blomstene i hjertet. Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Virkelig flott kort du har laget!

    Jeg så du hadde stilt meg spørsmål i bloggen til Kreativ Hobby vedr stempelpute jeg bruker når jeg stempler fotostempler. Beklager litt tregt svar, men bedre sent enn aldri. Har svart deg i bloggen der, men svarer deg her også. :)

    Jeg bruker så og si alltid Archival Ink i sort farge. Jeg synes den stempelputen egner seg godt, også er den vannfast. Ennå bedre trkk får du dersom du stempler fotostempler på glossy ark.

    SvarSlett
  4. Så flot et bryllupskort og med fine detaljer - held og lykke og tusinde tak for din deltagelse på Cardandscrap !
    Klem Hjørdis :0)

    SvarSlett
  5. Stunning!
    Thanks for playing at WOC.
    Hugs x

    SvarSlett
  6. Wow this is gorgeous, thanks for joining us at WOC this week,

    SvarSlett
  7. Jeg må bare få takke Lena for verdens vakreste bryllupskort hun har spesialdesignet for oss. En riktig nytelse for øyet. Vi fikk mange positive kommentarer for dette kortet. Så igjen, Tusen takk !
    Stor klem og hilsen brudeparet Marianne og Victor!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)