tirsdag 26. juni 2012

Jul med pastell - vintage igjen :-)

Jippi! junibidragene er i boks! Hjertebodens juleblogg ga en takknemlig utfordring denne måneden: vintage! Ettersom jeg er i vintagesteem akkurat nå så passet det veldig bra :-) I tillegg så slipper jeg å bruke de tradisjonelle julefargene, for det frister lite nå i slutten av juni.

Kort nr 1 er i rosa og brunt
Materialer: Bazzill og galleri kartong, pyntepapir fra Papirgleder. Hjertedies og swirl er Cheeri Lynn, oval er Cottage cutz. Stempelet er fra Kreative hender.
Motivet har jeg funnet på nettet, diverse blomster, perler, blonde og osteklut fra skuffen. Hjertecharmsen ble kjøpt i "løsvekt" hos Nordlys hobby.



Kort nr. 2 er lyseblått :-)
Materialer: Bazzill kartong, pyntepapir fra Panduro, swirl og julekule er Memory box, tag er Cottage cutz. Roser fra WOC.. Dette motivet er også funnet på nettet. Teksten er stempel fra Stempelglede. Fra skuffen har jeg brukt kakeserviett, osteklut, perler og blonder. På julekulen har jeg brukt raindrops.




Det siste bidraget er som vanlig en tag.
Her har jeg brukt stempel fra Stempelglede, stjernedies er Siccix, Pyntepapir er rester fra Papirgleder og Pion (notearket). Så fant jeg seembinding band, osteklut, perler, en liten charms og en bit blonde fra butikken Villakulla.




Ha en flott uke :-)

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott julekort. Flink du er som orker å laget julekort hele året:))
    Likte mest det første. Kjempefine, lit tuvanlige julefarger og nydelig bildet.

    SvarSlett
  2. Lekre kreasjoner! Og så fin tag-diesene er!!!

    Masse solklemma :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine julekort og tag : )

    SvarSlett
  4. Ååååå lekkert !! Elsker alt det duse til jul, spesielt rosa og blått :)
    kjempe nydelige kort
    klem. Anja

    SvarSlett
  5. Nydelige juni-prosjekter! Heldig du som er ferdig med junibidragene dine- jeg jobber fortsatt med mine!
    Ha en fortsatt fin uke:)
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)