fredag 25. mai 2012

Oh la la - ett "knæsjh" kort til en 30 åring!

Jeg fikk en bestilling på kort til en 30 åring. Ønsket var å bruke at hun er sykepleier og hun elsker rosa og lilla. Med de fargeønskene så var det bare gøy å lage dette kortet, resultatet ble noe helt anderledes enn jeg pleier å gjøre. En mix av både søtt, tøft og sexy synes jeg :-)

Utgangspunket for kortet var denne skissen fra Sketch saturday

Materiell: Bazzill kartong, pyntepapiret er Memories. Spellbinders ramme, Swirl fra Memory box og sommerfugl fra Nelli Snellen. Motivet fant jeg på nettet, husker ikke adressa. Blomster fra WOC, pebblesene har jeg laget med pynteark fra Memories. Blingbandet og krona er også fra Memories. Til slutt har jeg brukt lilla dymotape.



Motivet er fargelagt med copics.


Inne i kortet har jeg brukt swirl i fra Memory box, tryllestav fra Memories og stempel teksten er fra North Stamps.




Jeg melder kortet på disse utfordingene:


Ha en super pinsehelg :-)


6 kommentarer:

  1. Herlig kort!^
    Har to kort som ligger halvferdig på pulten.. se om jeg får de ferdig i kveld.. God pinse til deg også! :)

    SvarSlett
  2. Stilig (som å se meg når jeg tar ekstravakter....hihi)

    Skikkelig flott kort igjen Lena :) :)

    SvarSlett
  3. Flott kort i freshe farger:)))

    SvarSlett
  4. Stilig kort! Herlig motiv:)

    SvarSlett
  5. Love this image - so cute :) Thank you for joining us at Going Grey with Scrap-Creations this week!

    Chrizette
    DT Member
    Celestial Things

    SvarSlett
  6. oh sassy x

    This week at Sketch Saturday we have a Blog Hop and i have some lovely goodies on My Blog

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise
    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)