torsdag 17. mai 2012

Konfirmasjonskort til jente igjen, staffeli kort.

Nok et konfirmasjonskort her, dette er årets siste jentekort - jeg har enda et par guttekort å vise :-)

Pyntepapiret er nok en gang Papirgleder. Dies fra Go Kreate er rammen, hjørnene er Spellbinders og swirlen er Memory box, sommerfugl punch fra Martha Stewart. Har ellers brukt roser fra WOC, sommerfuglcharms, konfetti kors, perler, hjertenål og bling. Rhinestoneband fra Memories, og så fant jeg band med konfirmasjontekst i skuffen.
Motivet er fra Saturated Canary

 
Jeg har fargelagt jenta med Copic markers.


Den nederste delen har jeg brukt samme dies på, noen perler, bling og band.



Jeg melder kortet på følgende utfordinger:


Gratulere med dagen - hurra for 17. mai!


4 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort igjen :) Så fint det var med perlene og roseknoppene! Likte "kontrasten" i rosa-lyseblå <3

    Heier på deg i utfordringene

    17.maiklem

    SvarSlett
  2. What a lovely card, I love the image and the pearls are gorgeous! Thanks for joining us over at Card Makin' Mamas Challenge hugs Susan x

    SvarSlett
  3. Så sött flickkort!. Tack för att du tävlar med Kort O Mania.

    SvarSlett
  4. Meget fint kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)