fredag 18. mai 2012

Konfirmasjonskort til fotballgutt

Dette er også et bestillingskort, til en fotballgutt som ble konfirmert forrige helg.

Jeg tok utgangspunkt i skissen til Sketch saturday

Jeg har brukt papir fra Papirgleder igjen, de har veldig mange flotte tema design. Tannhjulene er Spellbinders, stjernene er Sizzix og stjerneborden er Martha Stewart. Ellers har jeg brukt raindrops, perler og fotballcharms.  Minst mulig pynt da alle panelene er pynt nok synes jeg. Til konfirmanet er stempel fra Kreative hender, mens motivet er Mikey som jeg har fargelagt med copic markers.



Inne i kortet har jeg kun pyntet med en stjerne, dies fra Sizzix.


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:


Ha en fin helg alle sammen :-)

3 kommentarer:

  1. Herlig, herlig.. har også funnet frem korttingene her på pulten, så håper det blir minst ett kort i helga.. :p

    SvarSlett
  2. Dette var stilig - likte kjempegodt kombinasjonen med Papirdesignpapirene!

    Flinka :)

    SvarSlett
  3. Så tøft dette guttekortet var=)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)