mandag 2. april 2012

Bursdagskort med tekst som motiv

Her er to bursdagskort som ble laget på tampen av treffet vi hadde i mars.

Begge kortene er laget med Go-kreate dies. Jeg var så heldig at jeg fikk prøve Lene Suhr (nesten navnesøster) sine, og jeg falt totalt for dem :-) De jeg lånte er supre til å bruke til selve kortet da de er så store. Du får dem i mange størrelser og nå er jeg nettop blitt den heldige eier av noen slike selv, de får jeg ikke testet før etter påske - men jeg gleder meg! De har vært noen dager hos Lene før de kom til meg, Frantic syntes tydeligvis at vi hadde så like navn at de sendte bestillingen min til henne :-P

Jeg har brukt bazzill kartong, grå og vanilje. Pyntepapir fra Papirgleder. Sirkelen og scallopen er Spellbinders. Swirlen er Memory box. Lilla punchet daysier med lilla roser fra Woc. Tekststempelet lånte jeg av Line, tror det er Stempelglede..? Har holdt det så enkelt som mulig, og kun lagt noen perler på i tillegg.

 Inne i kortet



Dette kortet er også laget av Go kreate.
Bazzill kartong, pyntepapir fra Papirgleder. Spellbinders oval og scallop.
Stemplet er lånt fra Line denne også, usikker på hvor det stammer i fra.
Ellers har jeg gjort det enkelt, har brukt en liten blomst fra Manic monday, bladpunch og noen perler




Nå har jeg tatt påskeferie og koser meg på hytta, håper du har det like fint som meg :-)

2 kommentarer:

  1. Så flotte Lena :) Fikk ikke sett på disse på treffet :) :) Bra du legg ut. God påske til deg og dine. Klem

    SvarSlett
  2. Herlige kort, Lena.. Blir nok noen Go Kreate dies på meg også plutselig..
    kos dere på hytta!

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)