søndag 26. februar 2012

Julekort nr 2 for februar i boks

Jeg laget dette julekortet på torsdag, rakk ikke å legge ut før jeg tok vinterferie og dro på hytta  :-)

Jeg har tatt utgangspunkt i bildet som kommer fra et klippeark med julemotiv, jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det i 2010. Engelen har rosa kjole på seg, så da fikk jeg koooose meg med favorittfargen da jeg valgte å ta utgangspunkt i dette :-)

Materiell: Bazzill kartong, pyntepapir fra Papirdesign, hvit kakeserviett. Rosa papir fra Europris, samme papiret har jeg brukt til hjertet som er stanset ut med Cheeri Lynn dies. Snøkrystallen er Spellbinders, det samme gjelder den lille tagen. Stempel fra Kreative hender. Bladswirlen er også fra Cheeri Lynn ( bursdagsgave fra Lenemor :-)) ). Bordene er stanset ut med Martha Stewart borderpunch. Ellers har jeg stanset ut noen snøkrystaller, brukt osteklut, runde- og hjerteperler. Hjertecharms fra Kort & godt, den rosa blomsten i mitdten av snøkrystallen er fra Magic Monday.


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
Hjertebodens juleblogg - februar: bingo (charm-blonde-distress/charm-hyssing-tag)

Ha en flott uke :-)

7 kommentarer:

  1. Vakkert - igjen :) Once to go, så har du februar i boks :)

    SvarSlett
  2. Takk Lene, februar er faktisk helt i boks - to julekort og en tag, akkurat som planlagt :-))

    SvarSlett
  3. Så flott å se jukort i utradisjonelle julefarger!
    Tusen takk for at du deltr hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i herlige farger :) Flotte og mange lekre detaljer!

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene og Scrappekammeret

    SvarSlett
  5. Ett flott kort :)
    Fine farger og ett flott motiv :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha fin dag!

    Kristine
    Scrappekammeret

    SvarSlett
  6. Dette var nydelig....
    Takk for at du deltar hos Scrappekammerert og Papirdokkene. Lykke til!

    klem
    Angella

    SvarSlett
  7. Nydelig kort i herlige farger, og mange fine detaljer:))

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)