fredag 10. februar 2012

Blå lue til frøkna

Jeg fikk omsider dusken ferdig til lua til frøkna mi i dag. Faktisk fikk hun lov til å lage mesteparten av dusken selv :-) Ida Helen har selv plukket ut hvilken lue hun ville ha, heldigvis  valgte hun fra et av Arne & Carlos heftene mine :-) Denne lua har jeg strikket før, og hun ville absolutt ha den i samme blåfarge som den forrige A & C lua jeg strikket.. ikke så spennende for mor, men fargen er jo fin og så passet det jo perfekt med Casa kreativs fargealong!

Hun ville ha den litt kortere enn mønsteret, så jeg startet fellingen litt tidligere.



Jeg må selvfølgelig melde lua også på Pinnekrokens utfordring:

2 kommentarer:

  1. Nydelig blåfarve til Idamora di :) Vakkerjenta med flott lue :) Klem

    SvarSlett
  2. Fine farger på fin lue :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -pinnekroken-

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)