mandag 16. januar 2012

Pjonede votter

Jeg har etter å ha vært inaktivt medlem på Casa Kreativ i nærmere ett år, bestemt  meg for at i år skal jeg hive meg på ALLE fargealongene. På den måten får jeg forhåpentligvis produsert julegaver gjennom hele året! Det første bidraget blir riktignok ikke julegave, men ettersom jeg hadde flaks med at januarfargen er grå og mitt neste prosjekt allerede var kjøpt inn så blir dette månedens bidrag fra  meg.

En kompis kom med en etterlysning på pjonede votter på facebook før jul. Han hadde hørt at de var så varme. Tror egentlig etterlysningen var mest på tull, da ordet PJONE hørtes mest ut som en spøk :-)

Jeg var selvfølgelig frampå og tilbød meg å pjone til ham, hehe. Ettersom jeg hadde mer enn nok å gjøre før jul så ble det satt på vent.. I romjula gikk jeg til innkjøp av grått garn til dette formålet. Jeg bruker det tykke ullgarnet Eskimo, det er mitt favorittgarn til pjoning. I forrige uke fikk jeg omsider fart på heklenåla, jeg bruker størrelse 8 så det går rimelig fort når man først setter i gang.



De ser kansje triste og grå ut, men de varmer godt :-)

Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

  1. De ser deilige og varme ut og Eskimo er jo bare nydelig både å produsere med og å bruke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)