mandag 5. desember 2011

Julekort igjen


Da har jeg laget nok et julekort, og denne gangen har jeg brukt farger jeg er lite komfortabel med... Jeg synes det er veldig fint når andre lager kort i brunt, men får det liksom ikke helt til selv - sikkert fordi jeg elsker  FARGER :-).

Jeg har faktisk funnet fram mitt gamle embossingpulver fra den gang jeg laget kort nå og da, og de var helt enkle. Jeg har embosset engelen med gull, og stempelet er Lily of the valey.

Ellers har jeg brukt papir fra Papirdesign, Ovalen og julestjernen er Spellbinders, mens snøkrystall-borden er Memory box. Brad fra Panduro og perler fra Kort og godt. Borden er Martha Stewart.

Utgangspunktet for kortet tok jeg i skissen til Sketchy Colors




Det var vanskelig å få til å fotografere engelen da det blir så mye skinn i fra gullfargen...






Inne i kortet har jeg stemplet tekst fra Papirdesign, stjernen er Mariannedesign.



Jeg melder kortet på utfordingen til

3 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener i forhold til det med brunt - men kortet ditt blei berre heilt lekkert! Flinke Lenaen mi :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort i fine farger! Tror jeg må finne ut embossingpulveret mitt igjen, ble jo så fint:P

    SvarSlett
  3. Så flott julekort og vakkert gjennomført på alle sider.
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)