tirsdag 27. desember 2011

Bokmerker

Jeg fant ut i siste liten at jeg hadde lyst å prøve meg på bokmerker, som en ekstra liten ting i julegavene.

Jeg har laget dem enkle, de skal tross alt brukes i bøker og må tåle litt slitasje og helst være flate.

Det er en ypperlig måte å få brukt rester på :-)

Jeg brukte Martha Stewarts puncher på alle sammen.

Bilder er funnet på nett.

Denne har fått et enkelt swirlstempel fra Kort & godt, embosset med blått.

Jeg brukte spellbinder dies på og bak motivet.



Samme framgangsmåte, denne har jeg brukt gull embossingpulver på stempelet fra Kort & godt.


Dette mønsterpapiret hadde allerede glitter på, så her har jeg kun skrevet navnet med dymotape.


Denne er det faktisk ikke jeg som har laget, men min datter Ida Helen. Hun laget denne til bestefaren sin ved å se på de jeg hadde laget. Bildet skrev jeg ut til henne, det er min pappa fra yngre dager :-)


Ha en fortsatt trivelig julefeiring :-)

1 kommentar:

  1. De er lekre - og heldige meg fikk 1 eksemplar :) :) :) For et stilig bokmerke Ida Helen laga! Regne med bestefar blei MINST like fornøyd med sitt bokmerke, som jeg ble med mitt. Romjulsklem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)