onsdag 23. november 2011

Solidaritetskule

Jeg fikk en mail fra Hobbyklubben som jeg er medlem av, om å være med på å strikke en solidaritetskule til støtte for markeringen av Verdens Aidsdag som er 1. desember.

Arne og Carlos har designet en solidaritetskule som medlemmene har fått gratis mønster på, med oppfordring om å strikke en slik og sende til kommiteen.

Det har jeg selvfølgelig gjort, kansje blir det flere julekuler på meg senere nå når jeg har lært meg det :-)

Slik ble resultatet og bidraget sendes med posten i morgen.




Jeg oppfordrer dere alle til å gjøre det samme, mønster og informasjon finner du HER !

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble! :) De har jo så mye kult ;)

    SvarSlett
  2. å flott di kule også blei :) :) Da e det iallefall 2 kuler på vei nedover - håper mange flere gjør det samme

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)