fredag 18. november 2011

Jul med smånissene

Her er det eneste julekortet jeg rakk å lage under treffet i oktober. Det er det 4. stemplet av Mo's smånisser, jeg MÅTTE jo ha alle fire :-)

Jeg har faktisk klart å bruke litt mer tradisjonelle farger her, men jeg merker at jeg er mer glad i det utradisjonelle...

Kartongen er Bazzill
Mønsterarkene er fra blokka "Lost & found christmas"- My mind's eye
Den runde diesen og labelen er Spellbinders
Julekulen og stjernen er Marianne design - stanset ut i gullkartong fra Europris
Punch fra Fiskars
Little Elf Kin digitale stempel fra Mo Manning
Tekst stempelet er Ladybug & friends
En liten blomst fra Storyteller


Teksten inne i kortet lånte jeg fra Line, så jeg vet ikke hvor den er i fra.



Jeg har fargelagt med Copic Markers, men jeg noterte ikke hvilke farger jeg brukte.
Pelskantene og dusken har fått et lag med snø-glitter.


Jeg deltar med dette kortet i utfordingene:

5 kommentarer:

  1. Nydelig Lena :) Har kjøpt flere Copics + glitter, så jobbe me å komme i julemodus her. Da hjelpe det godt å få inspirasjon fra deg :)

    SvarSlett
  2. Takker, så bra - da vente æ bare på flere scrappeprosjekt fra deg :-) Har vært litt ute av bloggmodus, både med posting og lesing - men I'm back :-))

    SvarSlett
  3. knalltøft, herlig nisse du har - også så lekkert farget!

    takk for at du er med hos Papiravisen.
    klem fra laila

    SvarSlett
  4. Kjempefint og koselig julekort.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Så flott julekort med herlig motiv!
    Flott gjennomført på alle sider.
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen.
    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)